امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است

  • کد خبر: ۲۳۹۴۱۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است
درحالی که صالح حردانی هنوز رسما به سپاهان ملحق نشده، اما بسیاری از پیشکسوتان باشگاه استقلال معتقدند که مسئولان این باشگاه نباید حردانی را از دست می‌دادند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که صالح حردانی هنوز به طور رسمی راهی سپاهان نشده و این انتقال به شکل قانونی به انجام نرسیده، اما انتقاد‌های بسیاری بابت از دست دادن این بازیکن روانه باشگاه استقلال شده است.

پیشکسوتان و کارشناسان استقلالی معتقدند که باشگاه استقلال در از دست دادن صالح حردانی دچار اشتباه تاکتیکی بسیار بزرگی در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و چهارم شده و نتوانسته مدیریتی درستی در این باره داشته باشد.

استقلالی‌ها معتقدند که صالح حردانی با توجه به سن و سالی که داشت گزینه بسیار بهتری برای بازی در جناح راست بود و باشگاه استقلال باید ابتدا قرارداد این بازیکن را تمدید می‌کرد و بعد از آن به سراغ عقد قرارداد با رامین رضاییان می‌رفت، اما مدیران باشگاه استقلال بدون توجه به این درخواست سراغ رامین رضاییان رفتند تا تنها خود را برنده نقل و انتقالات پیش فصل لقب دهند.

اینکه استقلال از داشتن رضاییان سود خواهد کرد و بابت از دست دادن صالح حردانی متضرر خواهد شد البته موضوعی است که در میانه‌های فصل روشن خواهد شد و باید دید که این انتقال تا چه اندازه سودمند و ضرر ده بوده است، اما اینکه از همین حالا که رضاییان به استقلال آمده و حردانی هنوز رسما سپاهانی نشده، موج انتقاد‌ها علیه سیاستگذاران باشگاه استقلال شکل گرفته، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->